Tuesday 2 June 2015

Jamuan Khidmat Komuniti PALAPES USM

Bismillah.

Assalamu'alaikum wbt. dan selamat pagi semua.

Semalam iaitu pada 1 Jun 2015 telah diadakan satu jamuan akhir khidmat komuniti yang bertujuan untuk meraikan AJK yang telah bertungkus lumus menjayakan program ini. Jamuan ini melibatkan keseluruhan tenaga kerja khidmat komuniti yang terdiri daripada senior, inter dan junior darat dan laut. Jurulatih juga turut diundang bagi memeriahkan majlis. 

Tahniah diucapkan kepada pengarah projek khidmat komuniti iaitu saudara Firdaus kerana telah berusaha keras untuk melaksanakan program tersebut. Walaupun banyak halangan dan cabaran, akhirnya program tersebut telah berjaya dilaksanakan. Terima kasih juga diucapkan kepada AJK yang lain kerana tanpa kalian pasti program ini tidak akan berjalan lancar. 

Tidak lupa juga tahniah dan jutaan terima kasih diucapkan kepada saudara Fahmi kerana telah menjayakan jamuan makan malam ini. Terima kasih kerana kalian banyak menghargai kami sebagai senior kalian. 

Akhir kata, semoga kalian yang bakal mewarisi tampuk kepimpinan KRP yang baharu dapat menjalankan tugas dan amanah yang diberikan dengan penuh dedikasi. Semoga usaha dan kerja keras yang kalian lakukan akan dibalas dengan 1001 hikmah yang tidak terjangkau. Allah senantiasa bersama kalian. 

Terima kasih semua. :')

Hadiah yang dibawa untuk acara pertukaran hadiah

Senior dan Jurulatih yang diundang


Kek keju yang sangat sedap!

Birthday girl. Happy Birhday Mai. :)

Senior Kala Rimba.

Pengarah projek Khidmat Komuniti, saudara Firdaus. 

Rancak mereka berbual.

Skuad Inter, Helang Kesatria.

Ini kek coffee kot. 

Gambar ni diambil sebab pengarah projek yg request. haha.

Skuad junior, Wira Kesuma. 

Salam sayang,
Qusyaimah Rosman.

No comments:

Post a Comment