Tuesday 27 February 2018

Coretan IV

Bismillah.

Assalamu'alaikum wbt.

Hai semua. Apa khabar? Moga kalian diberikan kesihatan yang baik, dipermudahkan urusan dan diberikan kebahagiaan oleh Allah swt. :)

Hari ini saya kira hari yang sangat manis bagi saya walaupun dalam masa yang sama saya stress sebab cari barang hilang tak jumpa. 😫 Lumrah bekerja, ada hari segalanya lancar, ada hari tugasannya sangat mencabar. Tidak mengapa, semakin banyak cabaran saya tempuh, semakin banyak pengetahuan dan pengalaman yang saya timba. Alhamdulillah. 💪 Tapikan nak stress pun tak jadi sebab tiba-tiba bila ada orang tanya, "awak kerja ok ke semua hari ni?" haha. Ok dah jangan perasan. 😅

Baiklah, berbalik kepada hari yang manis tadi. Alhamdulillah, saya mendapat jemputan perkahwinan daripada seorang sahabat yang saya tidak pernah bersua tetapi hanya berhubung melalui email dan whatsapp atas urusan kerja. Entah kenapa, walau tidak pernah bersua, saya sangat selesa berkawan dengannya. Banyak urusan kerja yang saya senang untuk berurusan dengannya. Tahniah Nur Amalina dan suami. Moga mahligai yang bakal kalian bina akan kekal utuh hingga ke Jannah Allah. Insyaa Allah. 

Lepas habis waktu kerja, saya teman mama ke rumah rakannya. Kebetulan anak kawan mama baru habis pantang. Comel sangat baby dia. Hilang segala penat lelah apabila tengok baby. Sememangnya baby mempunyai aura yang tersendiri. Tak puas rasanya dapat main dengan baby. Nak tunggu anak sendiri, jodoh pun tak nampak bayang lagi. Haha. Jadi kita mainlah dengan anak orang dulu. 😝

Oklah. Itu je nak cerita untuk hari ini. Nak cerita dekat orang, orang pun ada masalah tersendiri. Jadi kita luah dekat sinilah. Well, writing is an option for us to released our stress also. Haha. 

Hai. Saya Aisy.
Saya sangat comel dan tembam. Haha.
 Semoga membesar jadi anak yang soleh dan membahagiakan ibu dan ayah Aisy. 😘


Qusyaimah Rosman



No comments:

Post a Comment