Tuesday 2 July 2013

I'm Cooking !

Bismillah.

Assalamu'alaikum w.b.t wa sobahan khoir.

Haiiiiii.... :D :D :D nak excited boleh tak? Hehehe. Malam ni buat pertama kalinya saya memasak selama seminggu dah saya bercuti ni. Hehehe. Dah lama sangat dah tak memasak. Dekat U makan kat kafe je tak pun makan kat kedai. Saya suka memasak berbanding kena kemas rumah. Malas rasanya nak mengemas. =____=" Memandangkan saya satu-satunya anak perempuan, nak tak nak kenalah kemas jugakan. Lagipun kesian mama, balik kerja dah penat takkan nak mengemas pula. Sebagai anak yang mithali *sangat, bantulah juga apa-apa yang patut di rumah ni sementara cuti panjang ni kan. 

Malam ni saya terasa macam rindu nak masuk ke dapur dan memasak seperti dulu-dulu. Cewahhh. Hahaha. Biasalah dah lama tak masak jadi teringinlah nak memasak. Malam ni saya masak ayam masak sup dengan sayur khailan goreng. Masak simple je sebab nak masak special bukan ada orang sangat di rumah nanti tak habis pun makan. So, tak baik membazir sebab membazir tu kan amalan syaitan. :) Haaaaaa inilah dia hasil masakan saya.


Jemput makan semua. :)

Okeylah, nak tulis tu je sebenarnya. Heeee. :D :D :D Selamat menjamu selera semua. Jangan lupa baca doa makan ye. Wassalam. :)




Love,
Qusyaimah Rosman


No comments:

Post a Comment