Friday 14 June 2013

Tinta Pertama





Bismillah.

Assalamu'alaikum w.b.t dan salam ukhwah.

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan limpahan kasih-Nya dapat juga saya membina blog ini. Ribuan terima kasih juga saya ucapkan kepada sahabat saya Tn. Muhamad Nazri Bin Abdul Karim kerana beliau telah banyak membantu dalam pembikinan blog ini. Tanpa bantuan daripada beliau, sudah pasti hasrat saya untuk mempunyai blog sendiri tidak akan tercapai sehingga hari ini.


In shaa Allah, segala entri akan saya update dari semasa ke semasa mengikut kelapangan waktu dan sudah semestinya segala entri yang tercoret dalam setiap lembaran blog ini mempunyai kisah yang tersendiri di samping dapat memberikan sedikit input dan manfaat kepada khalayak pembaca. 



" Semua penulis akan meninggal. Hanya karyanyalah yang akan abadi sepanjang masa. Maka tulislah sesuatu yang akan membahagiakan dirimu di akhirat nanti. "
[ Ali Bin Abi Talib ]






 Love,
Qusyaimah Rosman

No comments:

Post a Comment