Tuesday, 30 September 2014

Coretan I

Bismillah.

Assalamu'alaikum dan selamat malam.

Allahu, lama sudah rasanya jari jemari ini tidak menitipkan coretan di lembaran ini. Tuntutan kerja yang tidak henti-henti ditambah dengan jadual kuliah yang padat amat membataskan diri ini untuk selalu menjengah ke halaman ini.

Hari ini sudah masuk minggu ke-4 berada di USM dan semakin hari tanggungjawab yang digalas menjadi semakin berat. Segala tanggungjawab adalah amanah yang telah dipertanggungjawabkan kepada kita. Moga diri ini terus diberi kekuatan untuk menggalas segala amanah yang terpikul di bahu ini. Hajat doa semua. In shaa Allah.

Berbaki dua hari lagi diri ini akan terbang meninggalkan sebentar Pulau Mutiara ini untuk pulang ke negeri tumpahnya darahku iaitu Johor. Moga kepulangan diri ini dapat menambah keyakinan dan semangat baharu untuk meneruskan perjuangan yang bersisa di bumi Minden ini.

Rasanya sampai di sini sahaja dulu coretan pada malam ini sebab ada rakan minta tolong scan kertas kerja dan 'mood' untuk menulis dengan lebih lanjut telah terganggu. Hihi. Sekian, selamat malam.


Wassalam.


Salam sayang, 
Qusyaimah Rosman. 


2 comments:

  1. Salam Aidiladha adik Su. Mohle kite pulang ke kg halaman. :D

    ReplyDelete